Pages

24 June 2010

Update!!!!!!!!!!!!!!!

ok. mari membebel bersama ana rihan pada waktu 2.15 pagi pada hari rabu.. or khamis.. khamis la sbb da pagi kan.. like aifa said its already after 12.. anyway.. tiba tiba saya rasa takdir saya adalah orang sarawak.. my cousin dapat offer belajar unimas (Universiti Malaysia Sarawak). dan berharap kali ini takdir menemukan saya dgn org sarawak ini..disebabkan kebelakangan ni sarawak mcm dekat ngn sy. so i feel it.. hahahah i wish this thing will settle. i cant sleep well because of this.. tak boleh nak letak harapan terlalu tinggi sbb takut tak menjadi.. 


anyway my life now is getting more colourful. (sumpah penipu. hidup aku skang duk depan laptop layan youtube, layan blog org, layan fb) COLOURFUL KAN???? jom layan senarai thanks kejap. 


thanks kepada org itu kerana buat hidup ini berbunga dgn bunga yang PALING BUSUK SGT (gila melampau hiperbola aku) baunya dan sgt sgt berwarna warni tapi penuh dengan warna yang gelap. 


thanks to mama buat cuti di kampung ini cuti MENGGEMUKKAN DIRI sbb duk hotel makan je keje tak keluar keluar. makan baring pulak tu. tak senonoh gila. 


thanks to all my friends sbb MENGHIDUPKAN my life especially anis adnan. asal pukul 2 pagi je baru ko nak chat ngn aku. 


thanks to him sbbsetiap kali jam 10 mlm sampai 4.30 pagi awk menghilangkan diri kerana mereka yang lain. tidak mengapa. saya terima but dengan syarat awk sila bayar ganti rugi ok. thanks jugak untuk dia sbb ada.:-p


thanks to SUPER JUNIOR. ahhaha ini memang tak boleh blah la kan memang tak dinafikan cuti saya penuh dengan dunia super junior sahaja!. omg omg. i didnt expect this will happen to me!!!!!setiap hari wajib tgk video diorang. they are adorable. no. tak taula kenapa mereka ini sgt lah adorable untuk ditengok. ahhaha bukan sbb paras rupa rakan rakan. actually sbb perangai. yerp perangai. kalau muka hensem tp perangai hampeh sape nak suka kan..


oh: belakang ku sakit. cukupla senarai thanks ku ini.

No comments:

Post a Comment